
Lust ik niet…
Ik wil niet eten…
Ik hoef niet meer…
Hebt u een moeilijke eter in huis en zit u met de handen in het haar? Dan is het mogelijk om langs te komen bij het eerstelijns eetteam Haaglanden.
Aanmelden
U kunt uw kind aanmelden via het aanmeldformulier. Na de aanmelding ontvangt u enkele formulieren om in te vullen. Deze stuurt u ingevuld retour. Mocht u al een verwijsbrief hebben dan stuurt u die meteen mee. Als we al deze informatie hebben ontvangen, wordt er een afspraak met u gepland.
Intake
Voor de intake komt u naar de spreekuurlocatie samen met uw kind. Bij voorkeur spreken we bij deze eerste afspraak beide ouders.
De afspraak is met twee behandelaars van het eetteam. Samen bespreken we waar u tegen aan loopt bij het moeilijke eten van jullie kind. In dit gesprek van ca. 1 uur zullen alle aspecten worden besproken die nodig zijn om te bekijken welke behandelaars van het eetteam jullie het beste kunnen helpen. Bij deze individuele zorgverleners wordt dan een adviesgesprek ingepland.
Tijdens de intake ontvangt u nog geen advies. Dat zal volgen als we hebben beoordeeld bij wie u het beste terecht kan en u daar een eerste vervolggesprek heeft.
De voortgang wordt regelmatig besproken in het eerstelijns eetteam. Zo kunnen we zorgen dat u altijd de juiste adviezen krijgt en de zorgverleners spreekt die u kunnen helpen bij de problemen waar jullie en jullie kind tegenaan lopen.